fredag 2 september 2011

Kombinationsutmaning

Jag har ju faktiskt en färdig LO till... Den här gången är det kombinationsutmaningen jag har skapat till! Den var jätterolig att göra och jag knasade loss med Gesson rejält... ;-) Tur att jag köpt en ny burk idag! :-D Som vanligt är det supersvårt att få fotona att göra LO:n rättvisa, blir ju så platt och färglöst.... Den är varken platt eller färglös i verkligheten faktiskt!



Spetsar i orange och olika turkosa färger som fått bada i Gesso... Misten har jag sprayat med punchinella som mask. Tre olika thickers alfabet varav ordet unge har pearlmaker-pluttar. Jag har sytt några stygn för hand med floss. Har jag glömt nåt? Allt på listan ska finnas där, även om jag råkar glömma räkna upp något. ;-)




Det här var en superrolig layout att göra, även om det var långa torktider... ;-P Är sugen på att scrappa hela helgen, men det stod visst arbete på schemat... Sista helgen på lääänge! (om man bortser från ett och annat pass på jourcentralen då och då, men det är ju så sällan) Får satsa på pyssel på söndag kväll och på måndag!

1 kommentar:

  1. Som vanligt lyckas du kladda på ett så där snyggt sätt som jag aldrig lyckas med! Gillar idén med punchinella som mask, det måste jag sno! =)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar så blir jag glad! :-)