tisdag 6 september 2011

designat- blogheader

God förmiddag! Om jag har räknat rätt är den sjunde och sista utmaningen avklarad nu. Här skulle man inspireras av den nya snygga bloggheadern i designatbloggen.
Jag tycker att den är himla snygg och när jag satte igång bar det sig inte bättre än att det blev en case (copy and steal everything) av det hela... :-) Tårtpapprena är ju en liten favorit så de var jag ju tvungen att ha med, färgerna är ju också ursnygga (fast jag skippade det gula och orangea) och så använde jag det hela som skiss. Jaa, så här blev det:


Fotot är från Stellas efterlängtade kalas på Busfabriken i somras. Tror hon hade pratat om det sen i höstas... Vilka som skulle få komma, vad de skulle äta osv. Gullunge! <3
Hon var himla nöjd och jag tror vi kommer få ha fler kalas där i framtiden.


Har ni tänkt på hur otroligt välmatchad hennes Slush är till layouten?! *fniss* Nää, nu ska jag försöka ta tag i lite tråkig städning... Inatt ska jag jobba, så jag ska försöka peta in ett sömnpass också under dagen. Tänk, bara inatt och imorrn natt kvar, sen ska jag inte jobba nätter på lääänge!! :-D Känns himla skönt faktiskt!

2 kommentarer:

  1. Ohhh, jag håller tummarna allt jag kan!!! Hoppas vi bli kollegor;) O på tal om det...kolla bloggen. Min favvo den här månaden va erat favvoställe på kreta, men kunde inte välja den för att...ja det får du se när du kikar in:)
    Jag tappar hakan varje gång jag går in här ju...alla dina designat-alster är ju såååå snygga!!

    SvaraRadera
  2. wihooooo!!!! va kul;) va bara tvungen o kika in igen å säga det:) Läste mailet nu...02:13, ojojoj vad klockan går fort när man har roligt (har scrappat sen 9, så vi var överens om mina planer jag o wilma, hihihi!!!) Men nu måste jag allt ta o lägga mig. Hoppas det går fint på jobbet!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar så blir jag glad! :-)