torsdag 28 mars 2013

Scrapgalens marstävling

Idag är det torsdag och jag är leeedig! Hur ovanligt är inte det nuförtiden då?! Härligt! Tråkigt bara att lillprinsen vaknade med feber, men det är ju som det brukar när det vankas storhelg... Hoppas det är snabbt övergående den här gången, och vi slipper ju iallafall vabba! :-)
I veckan hittade jag en härlig skiss i Scrapgalens blogg, min tolkning blev så här:


Ett gammalt foto från gömmorna som handlar om dotterns nappkok. Eller hennes "tuttor" som hon sa. :-)
Jag har lekt loss med masker och dylusions som är mina nya favvoleksaker! Som vanligt också en hel del washi... Tur att man inte är så tjatig i sitt scrappande! ;-P


Nu ska jag ägna mig åt att försöka få fram huset under allt stök... Glad påsk på er!

3 kommentarer:

  1. Skitsnyggt!
    Glad påsk på er också!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jättesnyggt!! Kul att du har köpt Dylusions sprej! Gillar även en enkla bakgrunden med två tags!

    SvaraRadera
  3. Grymt snygg!! KRAM!♥♥♥

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar så blir jag glad! :-)