söndag 7 oktober 2012

God söndag!

Vilken fantastiskt härlig helg! Ljuvligt höstväder med hög klar luft, sol och vackra färger! Har pysslat i trädgården både igår och idag. Lite höstfix och städ, och lite plantering. Favvoblomsteraffären har just nu 50% på allt - gillar mycket!
Igårkväll snodde jag ihop en LO till facebook utmaningen att skapa monokromatiskt grönt, dock lyckades jag inte fota och lägga upp i tid... Men jag visar den här och nu!


Fotot är från Skansen i somras. Mina barn älskar karuseller och lyckan var total när det fanns sådana även på Skansen... Vi valde ju nämligen mellan Skansen och Grönan. :-)
Det glittriga pappret kommer från ett kit jag köpte på loppisen på träffen förra helgen. Tyckte det var ganska gräsligt, men jag har redan använt bitar av det på två alster. :-D

Små och stora vimplar tycks vara min hang-up för tillfället...
Nu ska jag krascha i soffan och vänta på säsongspremiären av Solsidan! Hela familjen är spända av förväntan... :-) På återseende!

1 kommentar:

  1. Vilken härlig layout du fick ihop! Vimplar ÄR snyggt :-) Kram kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar så blir jag glad! :-)