torsdag 7 juni 2012

Projekt 366

Tjohej på er! Jag är på dag fyra på mitt soppätande... Än så länge går det över förväntan. Är inte särskilt hungrig, dock ganska sugen på olika saker... Men då är det ju bara att dricka vatten, haha! Eller ta en fadd soppa. ;-) Vill man vara fin får man lida pin! Får väl se hur det går i helgen när jag är ledig tillsammans med resten av familjen. Nåja, bara att bita ihop och gilla läget, det är ju självvalt!

Scrappar gör jag inte mycket. Igårkväll fick jag ett ryck och gjorde färdigt junis halvfärdiga sida. Inte den jag är mest nöjd med, men ändå! Hög tid att sätta fart med juli också. Lite svårt att hitta motivationen just nu bara...


Nu är jag allt lite trött! Kanske borde gå och lägga mig tidigt och ladda för en troligtvis körig dag på jobbet imorgon... Resten av familjen är lediga. Stella ska åka lastbil med Niclas, köra studenter! :-) Det blir nog spännande för henne...
Mannen har kommit hem från Stockholm ikväll, härligt även om han var trött och somnade i soffan nästan direkt. ;-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar så blir jag glad! :-)