tisdag 19 juni 2012

En gammal en...

Hej på er! Har varit dåligt med scrappade alster ett tag nu, mest mobilbilder i inläggen... Idag är jag hemma och vabbar en kokhet liten prins. :-( Hoppas han kryar på sig till midsommar, han kommer bli hemskt besviken om inte hans idol och kompis Tim  kan komma och hälsa på!
Medan han ligger i soffan och kollar på Emil passar jag på att blogga lite... Kollade igenom  mina bilder och hittade faktiskt en LO som jag inte har visat. Jag gjorde den till Skrotboken som hade ett inlägg på valborg där temat var brännbart.
Brännbart tänker jag trä! Hittade en massa ursnygga woodgrainbokstäver på skrivbordet. Eftersom det mest var "oanvändbara" bokstäver kvar använde jag dem på min layout.


Fotot på Stella är från valborgsfirandet förra året. Jag ångrade mig lite i efterhand att jag gick på så hårt med den svarta cracklepainten, men det är ju inte så mycket att göra åt... ;-)


Bokstäverna är ju helt ljuvliga! Har haft dem "i hundra år", hoppas jag hittar nya nån gång...

Kanske till och med kan bli något scrappat idag om lilleman tillåter...Ha en fin dag!

1 kommentar:

  1. Jag gillar denna layouten, så busig och härlig!
    Tack för tipsen om min orkidée. Men jag tror att den åker förr eller senare ändå. Jag är inte mycket för blommande växter... ;)
    Pappret som jag använt på min layout tror jag kommer från Fabscraps. Inköpt på Magnolia. Men det finns säkert på andra ställen också. Googla!
    Hoppas att killen kryar på sig snart så att ni får en jättebra midsommar!!
    Kramar

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar så blir jag glad! :-)