lördag 9 juni 2012

God lördag!

Hur har ni det i stugorna? Vad gör ni en dag som denna?
Jag halvligger i soffan och dricker förmiddagskaffe... Var ute på en powerwalk med bästa Åsa imorse, riktigt skönt, men jag var lite seg i benen. Vet inte om det beror på det minimala kaloriintaget eller det faktum att jag faktiskt sprang igår efter jobbet.
4 km blev det igår, ingen lång och ingen snabb runda, men jag sprang hela tiden och det är jag nöjd med!!
Känns skönt att ha bestämt sig! No more soffpotatis... (sa hon som ligger o soffan nu, haha)

Nu har jag kört iväg resten av familjen och tänkte få till lite städning här hemma, så det kan bli lite lördagsstämning sen!

Och imorrn blir det en tur till stan med maken och inhandling av presenter till blivande sjuåringen! <3

Nää, nu är kaffet slut! På't bara...

1 kommentar:

  1. Så duktig du är! Jag ska ut om en liten stund, men jag har sån träningsvärk i smalbenen att det blir en kort, lugn runda.
    Jag gillade juniuppslaget också, fint med alla vita prickar!
    Fotoutmaningen jag kör kommer härifrån: http://www.fatmumslim.com.au/ Riktigt kul, var med du också!
    Kramar

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar så blir jag glad! :-)