tisdag 13 mars 2012

Mera Linköpingscrap

Jupps, jag gjorde ju som sagt några alster i helgen. Härligt att ha något att visa här!! :-)
Den här layouten gjorde jag till söndagens lift-tävling med en superfin LO att inspireras av. Jag använde mig av den som en skiss och skapade en liiila layout...

Färgåtergivningen blev visst sådär... Det är mycket mera lila toner än vad som syns här. Fotot är från i somras när Stella var och klippte sig.
Nu ska jag förbereda mig för att åka på kurs imorgon och på torsdag! Ska bli kul att lära sig lite nytt och att få äta god mat och bo på hotell... :-)

2 kommentarer:

  1. Snyggt att scrappa i lila! Det är en färg jag inte använder så ofta. Och att scrappa i samma färg borde jag göra igen, det är så kul!
    Riktigt fin layout med många snygga detaljer!
    Kramar, linda

    SvaraRadera
  2. This is gorgeous sara! love the layers and design!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar så blir jag glad! :-)