fredag 19 augusti 2011

SMAJ v.31

Här kommer min tolkning av ordet ledig:


Precis när jag satt och grejade med det här kortet ringde min blivande chef och talade om att mitt schema var klart! Gissa om jag blev otroligt glatt överraskad när han sa att jag ska vara ledig varannan fredag!? Jag som har grämt mig lite för att jag ska mista mina lediga dagar mitt i veckan, även om jag är överlycklig över att ha fått ett måndag-fredag-jobb. Men nu kommer jag alltså kunna njuta av det ändå!! Perfekt om man ska gå och klippa sig, gå till tandläkaren osv.. Eller bara gå på stan när inte alla andra gör det. ;-) Och lillprinsen får en dag mindre på dagis, kan nog vara bra för honom! Behövde itne fundera nå't länge över min journaling iallafall! ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar så blir jag glad! :-)