onsdag 17 augusti 2011

Broar...

Förra veckan hade jag en LO med på Skrotboken i ett inlägg om broar. Jag gjorde en liten kärleksförklaring till Stella:


Kladdade loss med mister hej vilt... Versen har jag skrivit på remsor av washitape, refrängen fick bli med thickers och minialphas... Älskar det här fotot på min stora lilla tjej, hon ser så fundersam ut. Jag hade jätteroligt när jag gjorde den här layouten. Hade från början tänkt att den skulle bli väldigt enkel, men ju mer jag satte dit dessto roligare var det! ;-)


Nu tror jag att jag har ägnat tillräckligt med tid till datorn för den här förmiddagen... Måste nog aktivera lillprinsen lite. Storasyster har sovit hos farmor inatt, så han har mamman för sig själv. Det värsta är att jag är så förkyld, så jag orkar inte göra så mycket... Men en promenad förbi lekparken borde ju vara genomförbart!

Får se om det blir några inlägg till idag... Hahaha!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar så blir jag glad! :-)