fredag 19 augusti 2011

SMAJ v.26

Jag har jobbat på som bara den idag ifall ni inte märker det... ;-) Här kommer min tolkning av ordet sommar och alla ljuvliga saker det medför...


Sommar får mig att tänka på sol och bad, god mat och dryck, grillat, resor och utflykter, glass och fika... Ja, en hel massa positivt klingande ord. För att sätta ord på känslan gjorde jag ett pastelligt kort. Färgerna blev lite missvisande, det gröna är lite mer mintgrönt i verkligheten...

Nu är det bara v. 27 kvar, och tänka sig, det är klart!! Men jag har varit generös med glossy på det, så det måste nog torka tills imorrn... ;-)

Ska jobba lördag och söndag. Men det är min näst sista jobbhelg på lääänge, så det känns helt ok! Även lite vemodigt då det är sista passen på min gamla hemavdelning... Har inga andra pass inplanerade där innan jag slutar! :-( Kommer sakna dem!!

Nu ska jag njuta av ugnsrostade grönsaker och grillat kött om inte regnet släcker grillen... Å ett glas rött såklart! Skål och trevlig helg på er!

1 kommentar:

  1. Vilket häftigt kort, gillar glassen ;)
    Tack för att du vill vara med på min bloggcandy, lycka till! Ha en härlig dag,
    kram K.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar så blir jag glad! :-)