onsdag 4 juli 2012

Semester!!

Hej på er! Här firas det semester minsann... :-) Och gissa om jag är nöjd med vädret?! Förra veckan var det ju riktigt ruskigt och regnigt och den här veckan alldeles ljuvligt så här långt!! Jag och S har varit på Lysingsbadet och tältat två nätter med Åsa och Eve. Det var jättemysigt och vi hade det superbra! Solen sken på oss och vi fick bada lite, även om det var förfärligt blåsigt vid poolområdet i måndags. Men det fanns ju en hel massa andra saker att roa sig med... Mysigt att sova i tält även om det är lite hårt, haha!
Det var iallafall skönt att sova i sin egen säng inatt, och att duscha hemma!! :-) Idag ska vi gå och klippa oss, S och jag!

Tänkte att jag skulle fortsätta visa lite alster från midsommarcropen.
Först skiss för LO. Tog ett foto från förra sommarens besök på Kolmården och Bamses värld. Stella åkte tekopparna säkert tusen gånger... :-)

Här var en altertävling och man skulle använda MYCKET blommor till en flaska. Jag tog helt enkelt min fina vattenflaska och lät blompuncharna jobba för högtryck... :-)


Jag återkommer en annan gång med fler alster... Nu ska jag ta mig ut i solen!! :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar så blir jag glad! :-)