måndag 28 november 2011

Swe scrapbook skiss v.48

Hej på er! Wiii, jag har skapat! Inte en, inte två, utan tre layouter och ett kort!! Och jag är så himla nöjd med allihop. Känns underbart skojigt! Jag bara längtar efter att sätta tänderna i något nytt projekt! Min sista LO gjorde jag till veckans skiss på Swe Scrapbook. Igårkväll började jag kladda lite på ett mönsterpapper, mest för att det var skojigt, inga större planer. Imorse när jag surfade runt hittade den här skissen. Den var som klippt och skuren för mitt påbörjade kladdpapper! Resten av layouten scrappade sig nästan själv och jag är jättenöjd! Gillar fotot på min fina tjej som jag tog när vi var på lite fotosafari i Brokind för några veckor sedan. Hon gillar att posera men ofta gör hon tyvärr väldigt mycket miner... ;-P Här är hon ju mest bara gullig! <3


Jag har gått loss med glitter ordentligt här också... Glimmer glam, mist, stickles och glossy... Looovely! ;-D


Åh vad det var skojigt att kunna visa något nyproducerat!! Hoppas att jag håller i det här nu och fortsätter scrappa! Nu ska jag gå och sova! Go'natt!

1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar så blir jag glad! :-)