måndag 24 oktober 2011

Punky scraps challenge 32

Den tredje och sista utmaningen den här månaden är "get picky". Den där man ska välja minst två av alla krav som ett av teamen bestämt. Jag brukar försöka få med alla, men den här gången lyckades jag bara med sju av nio... Men jag blev nöjd ändå med min tolkning.
Här är listan på saker:
 Säckväv/mesh
 En tag
 Steampunk-detalj
 Din egen handstil
 Svart mist
 Foto av dina ögon- vad säger dom dig
 Spets
 Doodling
 Metall
Jag fick med allt utom säckväv/mesh och tag. Och så här blev det...


Ganska mycket gesso, mist och mina underbara starbursts... Jag har en spets med döskallar som jag tycker är supercool!! Har doodlat en liten ram runt layouten. Jag har använt ganska mycket stickles, vilket inte syns alls här...
Detaljbilder är ju alltid roligt... Och här ser man ju faktiskt liiite stickles iallafall!!
Nu är det hög tid för dig att anta utmaningen om du inte redan gjort det!?! Dessutom finns det ju två härliga utmaningar till att skapa till!! Glöm inte ladda upp din tolkning för att ha chans att vinna ett fint pris.

1 kommentar:

  1. Skitsnyggt!! Och döskallespetsen var ju bara för cool! Vet du vart man hittar sån??
    Kramar

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar så blir jag glad! :-)