söndag 9 oktober 2011

Punky scraps challenge 30

I fredags var det dags för min första tolkning i teamet på Punky scraps, så roligt!! Uppdraget denna gång var att göra collage. Suuupersvårt om ni frågar mig!! Lyckligtvis fick vi en liten inspirationsbild, den ser ut så här:

Last Friday it was time for my first participation in the blog Punky scraps, so much fun! The assignment was to make collages. Really, really, really hard if you ask me! ;-) Fortunately we got a little inspirational picture, it looks like this:


Coolt collage! Mitt blev så här:

This is my take:


Lillprinsen har satt sig i en blöjkartong och är ruskigt nöjd med sig själv... :-)

My baby (2,5 years...) sat himself in a diaper-box and was sooo pleased...


Om du inte redan har varit på Punky scraps föreslår jag att du hoppar dit genast! Och glöm inte göra din egen tolkning av collaget, som alltid är det ett fint pris som står på spel!

If you have not already been on Punky scraps, I suggest that you go there immediately! And do not forget to do your own take on the collage-challenge, as always, it is a nice prize at stake!



5 kommentarer:

  1. Så härligt ditt collage blev!! Och så gulligt foto på prinsen:) Håller med om att det va lite klurigt, men din tolkning är ju kanon! Började lite med nästa ikväll men nu är det allt läggdags:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. sorry for the delay on a comment here sara...I was having problems with blogger! This is so fun and creative...I love it!

    SvaraRadera
  3. Collage är inte så svårt egentligen. I alla fall inte om du tänker att allt vi skapar i lager på lager med färg och grejer är collage. :)

    Å ja, jag gillar ditt. Det är busigt härligt med färger och detaljer. Ett underbart foto på det. Kan inte bli annat än skoj och bra!

    SvaraRadera
  4. Love how you mixed the paint layers with the pp to form your collage!! Inspiring! ~ Blessings

    http://gracescraps.blogspot.com/

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar så blir jag glad! :-)